spot_img

尖叫吧! 寵物嘉年華 @The Pulse

今次 LIFE MART 聯同 淺水灣 the pulse 舉辦【尖叫吧!寵物嘉年華】,是一個「大型寵物主題嘉年華市集」,會場佔地逾4萬呎,分了不同活動區域。當中更有連串人寵共樂活動及多個主題工作坊,場地嘅天台更設有尖叫雞主題遊戲區供大人、小朋友及毛孩大玩特玩。務求讓大家可以好好 enjoy 一日嘅假期。

商場及市集場地都是寵物友善的,可以帶埋心愛嘅寵物一齊來 relax 下┌

市集主要活動 :

「寵物海景市集」(L3)
有超過100攤本地手作及設計品牌、寵物相關用品單位參與,一起來支持

「尖叫運動會」(L3)
今次繼續有 LIFE MART 一貫好玩嘅「市集主題運動會」,唔知你今次能唔能夠成功拎到奬牌呢?還設有頒奬台俾大家拍照留念,一定一定要影啊 (奬牌數量有限,送完即止).

「尖叫雞卡拉OK」(L3)
參加者首先在一系列尖叫雞歌曲中選出一首,在歌曲播放時用尖叫雞 Jam歌。成功 Jam完一首歌,即可獲尖叫雞禮物一份 (禮品數量有限,送完即止).

「尖叫雞扭蛋機」(L3)
扭蛋機夾雜著人類期待與失落的體驗,在「LIFE MART 扭蛋區」內有多部扭蛋機,有與本地和台灣不同插畫師聯乘推出嘅扭蛋,亦有 LIFE MART 自家創作嘅扭蛋,還會有幾款尖叫雞主題扭蛋。當然包括今次市集插畫師 JasonTommy Illustration 小塗蛙 都有出尖叫雞主題扭蛋.

「尖叫雞夾公仔機」(L3)
相信大家都有玩過夾公仔機,但成部機都係尖叫雞,你又有冇話玩過呢?今次 the pulse X LIFE MART 有海量嘅尖叫雞比你夾走呀!!!.

「尖叫吧!工作坊」(L3)
今次有 7大工作坊 ,讓參加者對著醉人海景,創作各式專屬手作品。其中更有讓參加者創造出銀河唯一的自家製尖叫飾物,如:「尖叫雞熱縮片飾品工作坊」。另外還有人寵瑜伽班。
【工作坊預約表格】https://forms.gle/wWdjgx9JDtQTaGpw8.

「紙品區」(L3)
雲集了台灣、澳門、香港插畫師、設計師、攝影師的作品,單是明信片就多達 2000款,「明信片控」絕不能錯過!除了明信片,還會有紙膠帶、貼紙等作品,喜歡紙品的朋友一定一要來逛.

「隨機筆友明信片活動」(L3)

「手帳玩樂區」(L3)

「尖叫雞主題遊戲區」(天台)
有多個創意無限嘅尖叫雞主題遊戲,例如:尖叫衝衝衝、圈住你個頭、啜啜尖叫雞、眼明手快捉雞仔等,部份更需要人寵合作,考驗奴才與主子的默契。會有不同遊戲獎品.

「主子歡樂天地」(天台)
有不同寵物玩具任玩,無論係發聲既公仔、飛碟、棉繩都應有盡有,令你既主子歡樂滿分!更重要的是能與主子在無敵海景的加持下來一趟身心靈交流之旅,雙雙放輕鬆.

「尖叫野餐區」(天台)
淺水灣 the pulse 嘅天台係免費開放,讓大家可以一邊野餐一邊 chill 住望海,仲可以帶埋主子一齊去玩,度過快樂周末!

「市集紀念品」
每位與毛孩主子出席的奴才都可免費獲得尖叫雞玩具一隻。
於 the pulse 商場內的商鋪消費滿$200,可換領「尖叫雞耳環」一對。
入場時 Follw LIFE MART 嘅 Instagram 就可免費獲得尖叫雞鏡子一塊。
感謝 the pulse 贊助部份紀念品
(以上禮品數量有限,送完即止)

《尖叫吧! 寵物嘉年華》
日期 : 2021年 4月24 及 25日 (共兩天)
時間 : 13:00-20:00
地點 : the pulse, 3樓 (市集攤檔) + 天台 (活動空間),香港淺水灣海灘道28號

#the pulse #南區 #寵物自駕遊 #最新市集