spot_img

大嶼山自駕遊泊車泊邊好?

如何申請大嶼山自駕遊許可證?
由2022年7月1日起,大嶼山自駕遊推出咗新抽籤玩法,想睇攻略既就去呢度

提提大家幾樣野:
1) 一定要係私家車,輕型貨車並不可申請
2) 你一入車牌既時候,佢就知你係電動車定汔油車,呃唔到的
3) 許可證只限平日使用

當你成功搶到許可證之後,政府會郵寄張證比你。好方便,唔駛去拎。同時會提醒你上網睇大嶼山自駕遊小冊子。


收到張證之後,準備出發,我哋仲為大家準備咗精彩嘅大嶼山自駕遊片段,入面仲有大澳泊車好介紹添。文字版請繼續收睇以下。


上長沙


上長沙呢度真係好神奇,明明係個沙灘,但係因為大浪既關係,啲海水浸到上救生亭度。呢張相已經潮退既時候影,如果潮脹既話,連樓梯都見唔到,你話係咪千奇百趣?(按我導航至上長沙)

而去得上長沙,一般都會去埋下長沙既。下長沙係一個好長既沙灘,仲有幾間餐廳食肆。大家平時睇相見到人地望住個沙灘食野既就係下長沙喇。(按我導航至下長沙)


石壁水塘


跟住大家一定要黎呢度影張相,無論點影都咁靚,呢度就係石壁水塘。呢度附近無錶位,要泊就學我咁揸入去水塘邊個平台仔啦。影完相就出發上大佛。(按我導航至石壁水塘)


天壇大佛


天壇大佛呢度既車位就係喺巴士總站旁邊,放心啦,成個大嶼山有路牌既地方,都加設晒 “P” 字既停車場指示牌,好清楚的。呢度大把位,無人同你爭,唔駛驚無位,唯一特別既係,全個大嶼山,得呢度係要比錢入錶。就連大澳同埋梅窩都係免費泊車的。(按我導航至天壇大佛)


而去得大佛,除咗食齋之外,當然唔少得去心經簡林吸收吓靈氣。 (TVB劇集踩過界2就係喺呢度拍架)


跟住落黎,當然會順路去埋大澳,大澳個停車場係喺平時大家上落巴士個巴士總站附近,去到你就見到架喇。呢度車位都尚算充足,不過如果真係唔好彩無位既話,你可以泊入去屋村入面,村入面都有個停車場。


大澳


左手邊係大停車場入口,右手邊係大澳巴士總站。呢度係免位泊車位無需入錶,亦都無安裝咪錶。(按我導航至大澳)

呢間茶果鋪係無招牌既,佢無開門既日子你完全唔知佢係賣茶果。呢間啲茶果超好食,有花生同眉豆味比你揀。佢不定時開,賣晒就收鋪。

大澳啲貓好黐人,隨街都有貓同你玩


你估你跳到二樓咁高我就影你唔到?


貝澳


如果你覺得你手車唔錯,而又勇於探險既,大嶼山好多唔似行車路既路可以比你去發掘。例如下面呢條車CAM片,帶你去貝澳天后廟。唔係揸住部Smart我都唔敢入去,越行越窄,好似唔行得車咁。(按我導航至貝澳泳灘停車場)


梅窩

最後,當然要去埋梅窩。雖然梅窩大家都去慣去熟唔駛我多介紹,不過全個大嶼山自駕遊,最難搵位既就係梅窩。你一去到,本身村民既車已經泊晒上行人路,可想而知你想搵個位係有幾難。一般黎講,我會介紹大家去梅窩碼頭旁邊泊收費既爛地停車場,好平,只需$8一個鐘。 如果你唔介意行既,可以再去遠少少教堂旁邊有個大型咪錶場。不過我試過,未必有位。


呢個係無人店。你泊完車之後行過黎自己按制取票 (見下圖)。攞車走既時候,就好似自助超市咁掃一掃八達通機旁邊部掃瞄器,然後拍八達通比錢就得。(按我導航至梅窩爛地停車場)


梅窩瀑布


如果你放大張相黎睇,條柱係寫住 “咖啡、奶茶”,呢度以前係士多黎架。

要去梅窩瀑布有兩個行法,比較舒服既行法就係由梅窩街市嗰邊,沿白銀鄉方向行,呢度沿路都係平路。踩單車去都無問題。由梅窩街市停車場出發去到梅窩瀑布,步行約20分鐘,踩單車約10分鐘。

過咗白銀鄉少少就會見到呢間文武廟。再行前多少少就會去到上幾張相既奧運徑,沿指示牌行就會到梅窩瀑布。

唔知叫好彩定唔好彩,由於呢幾日都好好天無落雨,所以你係可以行入去個瀑布底好似我咁周圍影相。佢真係有樓梯比你行出去,唔係我夾硬黎架。不過當你行到出去時當然要小心啲。而唔好彩既係,由於太好天,所以好似無乜水比你感受到瀑布既威力。所以我補番張官方相你睇啦。睇完瀑布唔好走住,再向山上面行多幾分鐘,就會到梅窩銀鑛洞。


個洞行到最入都係咁啫, 我專登打光咗比大家睇吓入面係點樣既.

後記:
1) 由於限額既關係,全條路都唔多車,直情可以用無車黎形容;
2) 全程自駕遊,以羌山道最難行。原因係東涌道夠闊又直,起碼部車可以上三波慢慢行。但係羌山道全部都係盲眼彎,條路又勁斜,對面線又有巴士;
3) 全程自駕遊,大部份路段都係行50。至於大家最擔心既測速相機位得一個,仲要係限速30公里既路段!梅窩出黎東涌/大澳的話,見到30呢個路牌開始要小心,雀籠喺一條大落斜最底近貝澳老圍村。個雀籠比啲樹遮住晒,好隱閉的!而由東涌/大澳去梅窩的話,調番轉貝澳上斜,上到頂平地既時候,左手邊就會見到大大個橙色雀籠,呢個明顯好多,加上呢段係影50。